6 prostych ćwiczeń, które wzmocnią Twój kręgosłup

Siedzący tryb życia, długie godziny spędzane w samochodzie na dojazdach do pracy i brak ruchu to najczęstsze przyczyny bólu w obrębie pleców. Aby temu przeciwdziałać, należy wzmocnić mięśnie pleców i brzucha, których zadaniem jest podtrzymywanie kręgosłupa. Na szczęście nie potrzeba do tego siłowni, czy specjalistycznego sprzętu. Wystarczy kilka ćwiczeń, które będziesz wykonywać każdego dnia, aby uniknąć problemów z kręgosłupem w przyszłości. To co, zaczynamy, zanim będzie za późno?

Terapia osoczem bogatopłytkowym sposobem na walkę z przewlekłym bólem

Uśmierzanie bólu stanowi nie lada wyzwanie dla lekarzy i fizjoterapeutów, do których codziennie zgłaszają się pacjenci cierpiący z powodu przewlekłych dolegliwości bólowych kręgosłupa. Ten szczególny rodzaj bólu z każdym dniem obniża jakość naszego życia, z czasem uniemożliwiając wykonywanie nawet najprostszych czynności. Jednak dzięki wykorzystaniu nowoczesnych terapii, coraz częściej możemy skutecznie walczyć z bólem o przewlekłym charakterze. Jedną z nich jest terapia osoczem bogatopłytkowym.